💢چه کسانی با 20 سال سابقه خدمت میتوانند بازنشسته شوند؟
🔹طبق قانون جدید بازنشستگی تأمین اجتماعی، سن بازنشستگی مردان از 60 به 62 سال افزایش یافته و حداقل سابقه موردنیاز برای بازنشستگی از 30 به 35 سال تغییر کرده، برای زنان نیز حداقل سن بازنشستگی 55 سال با 20 سال سابقه تعیین شده است.
🔹همچنین، شرایط ویژهای برای مشاغل سخت و زیانآور، رانندگان و زنان دارای سه فرزند یا بیشتر در نظر گرفته شده است که امکان بازنشستگی زودتر از موعد را فراهم میکند.
🔹سابقه کمتر از 15 سال: اگر در زمان ابلاغ بخشنامه، سابقه بیمه کمتر از 15 سال بود، 5 سال به سنوات موردنیاز اضافه میشود.
🔹سابقه بیش از 28 سال: اگر سابقه بیمه در زمان ابلاغ بخشنامه بیشتر از 28 سال بود، هیچ تغییری در سنوات موردنیاز ایجاد نخواهد شد.
🔹سابقه بین 15 تا 28 سال: اگر سابقه بیمه بین 15 تا 28 سال بود، افزایش سنوات بهصورت پلکانی اعمال میشود./خبرآنلاین
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
🔹طبق قانون جدید بازنشستگی تأمین اجتماعی، سن بازنشستگی مردان از 60 به 62 سال افزایش یافته و حداقل سابقه موردنیاز برای بازنشستگی از 30 به 35 سال تغییر کرده، برای زنان نیز حداقل سن بازنشستگی 55 سال با 20 سال سابقه تعیین شده است.
🔹همچنین، شرایط ویژهای برای مشاغل سخت و زیانآور، رانندگان و زنان دارای سه فرزند یا بیشتر در نظر گرفته شده است که امکان بازنشستگی زودتر از موعد را فراهم میکند.
🔹سابقه کمتر از 15 سال: اگر در زمان ابلاغ بخشنامه، سابقه بیمه کمتر از 15 سال بود، 5 سال به سنوات موردنیاز اضافه میشود.
🔹سابقه بیش از 28 سال: اگر سابقه بیمه در زمان ابلاغ بخشنامه بیشتر از 28 سال بود، هیچ تغییری در سنوات موردنیاز ایجاد نخواهد شد.
🔹سابقه بین 15 تا 28 سال: اگر سابقه بیمه بین 15 تا 28 سال بود، افزایش سنوات بهصورت پلکانی اعمال میشود./خبرآنلاین
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
📌۷تکنیک ژاپنی که به پیشرفت شما کمک میکنه:
ا. کایزن
«هر روز فقط یک درصد بهتر شو»
اصل کایزن معتقده برای ایجاد بهبود نباید دنبال تغییرات بزرگ و ناگهانی باشی بلکه هر بهبودی به شرط اینکه
مستمر و ادامه دار باشه باعث پیشرفت میشه.
۲. ایکیگای
ایکیگای یعنی منبع ارزش یا انگیزهات برای بیدار شدن از خواب و ادامه دادن به زندگی پس بگرد دنبال معنای
زندگیت و اهدافت رو پیدا کن.
۳. شوشین
شوشین یعنی ذهن بی حدومرز. اشتیاق برای یادگیری مداوم و نگاه کردن به مسائل از زاویههای مختلف.
۴. هاراهاچیبو
وقتی در حال غذا خوردنی، از خوردن غذای زیاد بپرهیز
وقتی ۸۰درصد سیر شدی دست از غذا خوردن بردار.. با این کار انرژی و بهرهوریت افزایش پیدا میکنه.
۵. وابیسابی
وابی سابی یعنی نقص رو در آغوش بگیر؛ به جای کاملگرایی و تاکید بر عالی بودن، زیبایی رو در نقصها پیدا کن و به جای تمرکز بر نتیجه رو فرایند
متمرکز باش.
۶. شینرینیوکو
رفتن به دل طبیعت، مرهم روح و جسمه.. طبق تحقیقات فقط
سپری کردن مدت زمان کمی در جنگل و طبیعت سطح هورمون کورتیزول (استرس) رو به طرز معناداری کاهش میده.
۷. گانبارو
استمرار و استمرار..
خردهعادت هات رو فراموش نکن که نتایج بزرگی به همراه دارن.
#روانشناسی
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
ا. کایزن
«هر روز فقط یک درصد بهتر شو»
اصل کایزن معتقده برای ایجاد بهبود نباید دنبال تغییرات بزرگ و ناگهانی باشی بلکه هر بهبودی به شرط اینکه
مستمر و ادامه دار باشه باعث پیشرفت میشه.
۲. ایکیگای
ایکیگای یعنی منبع ارزش یا انگیزهات برای بیدار شدن از خواب و ادامه دادن به زندگی پس بگرد دنبال معنای
زندگیت و اهدافت رو پیدا کن.
۳. شوشین
شوشین یعنی ذهن بی حدومرز. اشتیاق برای یادگیری مداوم و نگاه کردن به مسائل از زاویههای مختلف.
۴. هاراهاچیبو
وقتی در حال غذا خوردنی، از خوردن غذای زیاد بپرهیز
وقتی ۸۰درصد سیر شدی دست از غذا خوردن بردار.. با این کار انرژی و بهرهوریت افزایش پیدا میکنه.
۵. وابیسابی
وابی سابی یعنی نقص رو در آغوش بگیر؛ به جای کاملگرایی و تاکید بر عالی بودن، زیبایی رو در نقصها پیدا کن و به جای تمرکز بر نتیجه رو فرایند
متمرکز باش.
۶. شینرینیوکو
رفتن به دل طبیعت، مرهم روح و جسمه.. طبق تحقیقات فقط
سپری کردن مدت زمان کمی در جنگل و طبیعت سطح هورمون کورتیزول (استرس) رو به طرز معناداری کاهش میده.
۷. گانبارو
استمرار و استمرار..
خردهعادت هات رو فراموش نکن که نتایج بزرگی به همراه دارن.
#روانشناسی
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
گرامیداشت روز جهانی مقابله با بیابانزایی در بشرویه با برش کیک نمادین احیای طبیعت
#پی_نوشت :البته که کباب چنجه در مدیریت چرا و دام مازاد بیشتر سنخیت داره تا کیک خوری تو بر بیابون
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
#پی_نوشت :البته که کباب چنجه در مدیریت چرا و دام مازاد بیشتر سنخیت داره تا کیک خوری تو بر بیابون
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
🔴دما در ایران همچنان روند افزایشی دارد و در غرب کشور و حتی تهران با افزایش دمای ۱۲ درجه نسبت به بلندمدت مواجه شده
🔹دمای شبانه به صورت محلی به بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد و نزدیک به ۴۰ درجه سانتیگراد میرسد!!
🔹پیشبینی شده که دمای هوا در ایران به ۵۲ درجه سانتیگراد هم برسد و گرمترین روزهای سال ۲۰۲۶ در راه است!
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
🔹دمای شبانه به صورت محلی به بیش از ۳۵ درجه سانتیگراد و نزدیک به ۴۰ درجه سانتیگراد میرسد!!
🔹پیشبینی شده که دمای هوا در ایران به ۵۲ درجه سانتیگراد هم برسد و گرمترین روزهای سال ۲۰۲۶ در راه است!
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
✳️ با فرا رسیدن فصل گرما و خشک شدن پوشش گیاهی، خطر آتشسوزی در جنگلها و مراتع بیشتر میشود. لطفاً با رعایت این نکات، از بروز آتشسوزی در عرصههای طبیعی و نابودی سرمایههای ملی جلوگیری کنید.
#همیار_طبیعت_باشیم
#من_هم_یک_جنگلبانم
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
#همیار_طبیعت_باشیم
#من_هم_یک_جنگلبانم
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
اگه دنبال یه صرافی خوب می گردی ال بانک رو با انتخاب کشور پرشین عضو شو، نیاز به فیلترشکن هم ندارد.
ال بانک یه صرافی دم دستی و نسبتاً مطمئن مورد نیازه
اگه سیگنال خوبی هم پیدا شد برات میفرستم
https://www.lbank.com/ref/4K8IF
ال بانک یه صرافی دم دستی و نسبتاً مطمئن مورد نیازه
اگه سیگنال خوبی هم پیدا شد برات میفرستم
https://www.lbank.com/ref/4K8IF
Lbank
LBank Official Website Registration | LBank
Welcome to LBank! Register and log in now to start your cryptocurrency journey. Enjoy a secure and seamless trading environment and explore rewarding opportunities. Register quickly with your mobile number or email to experience smooth trading and grow your…
🔹 «سرخدار»؛ سریال جدید شبکه یک روی آنتن میرود
🔹 سریال «سرخدار» با روایتی از نبرد میان حافظان طبیعت و سوداگران جنگل، از روز سه شنبه دوم تیرماه از شبکه یک سیما روی آنتن میرود؛ مجموعهای که در آن، عمار تفتی و مجید پتکی در دو نقش مقابل یکدیگر ظاهر شدهاند.
🔹 عمار تفتی در این مجموعه نقش یک جنگلبان متعهد و دلسوز را ایفا میکند؛ شخصیتی که برای حفاظت از منابع طبیعی و جنگلهای سرخدار از هیچ تلاشی فروگذار نمیکند. در سوی دیگر این ماجرا، مجید پتکی در نقش قاچاقچی چوب قرار گرفته؛ فردی که منافع شخصی خود را بر حفظ طبیعت ترجیح میدهد و با اقداماتش چالشهای بزرگی را رقم میزند.
🔹 تقابل این دو شخصیت، یکی در جبهه حفاظت و دیگری در مسیر تخریب، از محورهای داستان «سرخدار» به شمار میرود و مخاطبان را با کشمکش روبهرو خواهد کرد.
🔹 سریال سرخدار با همکاری دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما تولید شده و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
🔹 سریال «سرخدار» با روایتی از نبرد میان حافظان طبیعت و سوداگران جنگل، از روز سه شنبه دوم تیرماه از شبکه یک سیما روی آنتن میرود؛ مجموعهای که در آن، عمار تفتی و مجید پتکی در دو نقش مقابل یکدیگر ظاهر شدهاند.
🔹 عمار تفتی در این مجموعه نقش یک جنگلبان متعهد و دلسوز را ایفا میکند؛ شخصیتی که برای حفاظت از منابع طبیعی و جنگلهای سرخدار از هیچ تلاشی فروگذار نمیکند. در سوی دیگر این ماجرا، مجید پتکی در نقش قاچاقچی چوب قرار گرفته؛ فردی که منافع شخصی خود را بر حفظ طبیعت ترجیح میدهد و با اقداماتش چالشهای بزرگی را رقم میزند.
🔹 تقابل این دو شخصیت، یکی در جبهه حفاظت و دیگری در مسیر تخریب، از محورهای داستان «سرخدار» به شمار میرود و مخاطبان را با کشمکش روبهرو خواهد کرد.
🔹 سریال سرخدار با همکاری دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و معاونت امور استان های سازمان صدا و سیما تولید شده و از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
باد بسیار شدید در زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس، صدها درخت را از ریشه درآورد و شاخهها را شکست
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
حقوق خردادماه کارمندان دولت اعم از نیروهای رسمی و شرکتی با وجود مشکلات جدی در تامین منابع بودجه در پایان خرداد ماه بدون تاخیر پرداخت شد.
بر این اساس حقوق بازنشستگان نیز امروز یک شنبه 31 خرداد ماه پرداخت شده است.
در پی شرایط جنگ 40 روزه وصول منابع بودجه 1405 با چالشهای جدی مواجه شده بود. بررسیها نشان میدهد در دو ماه ابتدای سال وصول درامدهای مالیاتی به عنوان یکی از منابع پایدار بودجه با افت 30 درصدی مواجه شده بود.
همچنین طبق اعلام برخی نمایندگان مجلس درامدهای نفتی در پی شرایط جنگی نیز در این مدت با افت مواجه شده بود.
مجموع نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی دولت بالغ بر 3 میلیون نفر میباشد.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
بر این اساس حقوق بازنشستگان نیز امروز یک شنبه 31 خرداد ماه پرداخت شده است.
در پی شرایط جنگ 40 روزه وصول منابع بودجه 1405 با چالشهای جدی مواجه شده بود. بررسیها نشان میدهد در دو ماه ابتدای سال وصول درامدهای مالیاتی به عنوان یکی از منابع پایدار بودجه با افت 30 درصدی مواجه شده بود.
همچنین طبق اعلام برخی نمایندگان مجلس درامدهای نفتی در پی شرایط جنگی نیز در این مدت با افت مواجه شده بود.
مجموع نیروهای رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی دولت بالغ بر 3 میلیون نفر میباشد.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
⚽️تیم ملی ایران در دومین دیدار از جام جهانی مقابل بلژیک به تساوی بدون گل رسید و دو امتیازی شد
@Sabzpress
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
@Sabzpress
⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️
موشکها تنها ساختمان روابط عمومی سازمان منابع طبیعی را ویران نکردند؛ بلکه بخشی از حافظه تاریخی و هویت این سازمان را نیز زیر آوار بردند. ساختمانی که سالها بهعنوان پل ارتباطی میان مردم، مسئولان و حافظان طبیعت ایفای نقش میکرد، در جریان جنگ تحمیلی چهلروزه دچار آسیب جدی شد و بخشی از خاطرات و تلاشهای ارزشمند این مجموعه را با خود فرو ریخت.
در این حادثه، افزون بر تخریب ساختمان، ویترین آثار موزهای، تندیسها، جوایز، لوحهای تقدیر، آرشیوهای فیزیکی و بسیاری از افتخارات ارزشمند سازمان نیز آسیب دید.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
در این حادثه، افزون بر تخریب ساختمان، ویترین آثار موزهای، تندیسها، جوایز، لوحهای تقدیر، آرشیوهای فیزیکی و بسیاری از افتخارات ارزشمند سازمان نیز آسیب دید.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
سبز پرس
موشکها تنها ساختمان روابط عمومی سازمان منابع طبیعی را ویران نکردند؛ بلکه بخشی از حافظه تاریخی و هویت این سازمان را نیز زیر آوار بردند. ساختمانی که سالها بهعنوان پل ارتباطی میان مردم، مسئولان و حافظان طبیعت ایفای نقش میکرد، در جریان جنگ تحمیلی چهلروزه…
روابط عمومی سازمان منابع طبیعی؛ از ویرانی ساختمان تا ماندگاری رسالت
محسن نقیلو
مدیرکل اسبق روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری
موشکها تنها ساختمان روابط عمومی سازمان منابع طبیعی را ویران نکردند؛ بلکه بخشی از حافظه تاریخی و هویت این سازمان را نیز زیر آوار بردند. ساختمانی که سالها بهعنوان پل ارتباطی میان مردم، مسئولان و حافظان طبیعت ایفای نقش میکرد، در جریان جنگ تحمیلی چهلروزه دچار آسیب جدی شد و بخشی از خاطرات و تلاشهای ارزشمند این مجموعه را با خود فرو ریخت.
در این حادثه، افزون بر تخریب ساختمان، ویترین آثار موزهای، تندیسها، جوایز، لوحهای تقدیر، آرشیوهای فیزیکی و بسیاری از افتخارات ارزشمند سازمان نیز آسیب دید. این آثار صرفاً اشیایی مادی نبودند؛ بلکه بخشی از هویت سازمانی و یادگار سالها تلاش، خدمت و تجربه نسلهای مختلف مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه منابع طبیعی به شمار میرفتند.
اما تلخترین و سنگینترین پیامد این حمله موشکی، شهادت هفت تن از همکاران خدوم سازمان بود؛ عزیزانی که سالها از عمر و توان خود را در مسیر خدمت به مردم و صیانت از منابع طبیعی کشور صرف کردند و سرانجام در راه انجام وظیفه، به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. بیتردید، فقدان این همکاران فداکار، ضایعهای بزرگ و اندوهی ماندگار برای خانواده بزرگ منابع طبیعی است؛ با این حال، یاد، نام و راه آنان همواره در حافظه سازمان و در مسیر حفاظت از سرمایههای طبیعی کشور زنده خواهد ماند.
در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، یاد و خاطره این هفت همکار شهید را با احترام و اندوه گرامی میداریم. این عزیزان با ایثار، تعهد و روحیه خدمتگزاری، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات سازمان منابع طبیعی افزودند و نام خود را در حافظه خانواده بزرگ منابع طبیعی جاودانه ساختند.
ساختمان روابط عمومی تنها مجموعهای از دیوارها و اتاقها نبود. این مکان، محلی برای شنیدن صدای مردم، انعکاس فعالیتها و دغدغههای حوزه منابع طبیعی و ایجاد ارتباطی مؤثر میان جامعه و مدیران بود. همچنین، این ساختمان محل رفتوآمد خبرنگاران و اصحاب رسانهای بود که با انعکاس اخبار، دستاوردها و چالشهای این حوزه، نقش مهمی در آگاهیبخشی و شکلگیری ارتباطی سازنده میان سازمان و افکار عمومی ایفا میکردند.
هماهنگی و برنامهریزی ملاقاتهای مردمی رئیس سازمان با شهروندان نیز از جمله مهمترین مسئولیتهای روابط عمومی به شمار میرفت؛ مسئولیتی که زمینه گفتوگوی مستقیم مردم با مدیران و مسئولان را فراهم میساخت و موجب تقویت اعتماد و تعامل دوسویه میشد.
روابط عمومی سازمان منابع طبیعی از زمان شکلگیری خود در سال ۱۳۷۰ تاکنون، همواره نقشی مؤثر در تحقق اهداف سازمان ایفا کرده است. این مجموعه طی بیش از سه دهه فعالیت، از طریق اطلاعرسانی، فرهنگسازی، جلب مشارکتهای مردمی و توسعه ارتباط با افکار عمومی، سهمی ارزشمند در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی کشور داشته است. دستاوردهای امروز این حوزه، حاصل تلاش و تجربه نسلهای مختلف فعالان روابط عمومی است که با تعهد و مسئولیتپذیری، مسیر ارتباط و تعامل با مردم را هموار ساختهاند.
امروز، اگرچه ساختمان روابط عمومی از آسیبهای جنگ در امان نمانده است، اما رسالت آن همچنان پابرجاست. تعهد به اطلاعرسانی، پاسخگویی به مردم و پاسداری از ارزشهای منابع طبیعی، مفاهیمی نیستند که با تخریب یک ساختمان از میان بروند.
روابط عمومی سازمان منابع طبیعی، با وجود تلخی این خسارتها و داغ از دست دادن همکاران شهید خود، همچنان استوار بر عهد خویش باقی مانده است؛ زیرا خدمت به مردم و حفاظت از سرمایههای طبیعی کشور، رسالتی ماندگار و فراتر از محدودیتهای مادی است؛ رسالتی که نه جنگ میتواند آن را خاموش کند و نه ویرانی از میان ببرد.
بر ویرانههای امروز، امید فردا ساخته خواهد شد و این مجموعه با انگیزهای تازه، مسیر خدمت، همدلی و ارتباط مؤثر با مردم را با قدرت ادامه خواهد داد.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
محسن نقیلو
مدیرکل اسبق روابط عمومی و امور بینالملل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری
موشکها تنها ساختمان روابط عمومی سازمان منابع طبیعی را ویران نکردند؛ بلکه بخشی از حافظه تاریخی و هویت این سازمان را نیز زیر آوار بردند. ساختمانی که سالها بهعنوان پل ارتباطی میان مردم، مسئولان و حافظان طبیعت ایفای نقش میکرد، در جریان جنگ تحمیلی چهلروزه دچار آسیب جدی شد و بخشی از خاطرات و تلاشهای ارزشمند این مجموعه را با خود فرو ریخت.
در این حادثه، افزون بر تخریب ساختمان، ویترین آثار موزهای، تندیسها، جوایز، لوحهای تقدیر، آرشیوهای فیزیکی و بسیاری از افتخارات ارزشمند سازمان نیز آسیب دید. این آثار صرفاً اشیایی مادی نبودند؛ بلکه بخشی از هویت سازمانی و یادگار سالها تلاش، خدمت و تجربه نسلهای مختلف مدیران، کارشناسان و فعالان عرصه منابع طبیعی به شمار میرفتند.
اما تلخترین و سنگینترین پیامد این حمله موشکی، شهادت هفت تن از همکاران خدوم سازمان بود؛ عزیزانی که سالها از عمر و توان خود را در مسیر خدمت به مردم و صیانت از منابع طبیعی کشور صرف کردند و سرانجام در راه انجام وظیفه، به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. بیتردید، فقدان این همکاران فداکار، ضایعهای بزرگ و اندوهی ماندگار برای خانواده بزرگ منابع طبیعی است؛ با این حال، یاد، نام و راه آنان همواره در حافظه سازمان و در مسیر حفاظت از سرمایههای طبیعی کشور زنده خواهد ماند.
در آستانه فرارسیدن ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی، یاد و خاطره این هفت همکار شهید را با احترام و اندوه گرامی میداریم. این عزیزان با ایثار، تعهد و روحیه خدمتگزاری، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات سازمان منابع طبیعی افزودند و نام خود را در حافظه خانواده بزرگ منابع طبیعی جاودانه ساختند.
ساختمان روابط عمومی تنها مجموعهای از دیوارها و اتاقها نبود. این مکان، محلی برای شنیدن صدای مردم، انعکاس فعالیتها و دغدغههای حوزه منابع طبیعی و ایجاد ارتباطی مؤثر میان جامعه و مدیران بود. همچنین، این ساختمان محل رفتوآمد خبرنگاران و اصحاب رسانهای بود که با انعکاس اخبار، دستاوردها و چالشهای این حوزه، نقش مهمی در آگاهیبخشی و شکلگیری ارتباطی سازنده میان سازمان و افکار عمومی ایفا میکردند.
هماهنگی و برنامهریزی ملاقاتهای مردمی رئیس سازمان با شهروندان نیز از جمله مهمترین مسئولیتهای روابط عمومی به شمار میرفت؛ مسئولیتی که زمینه گفتوگوی مستقیم مردم با مدیران و مسئولان را فراهم میساخت و موجب تقویت اعتماد و تعامل دوسویه میشد.
روابط عمومی سازمان منابع طبیعی از زمان شکلگیری خود در سال ۱۳۷۰ تاکنون، همواره نقشی مؤثر در تحقق اهداف سازمان ایفا کرده است. این مجموعه طی بیش از سه دهه فعالیت، از طریق اطلاعرسانی، فرهنگسازی، جلب مشارکتهای مردمی و توسعه ارتباط با افکار عمومی، سهمی ارزشمند در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی کشور داشته است. دستاوردهای امروز این حوزه، حاصل تلاش و تجربه نسلهای مختلف فعالان روابط عمومی است که با تعهد و مسئولیتپذیری، مسیر ارتباط و تعامل با مردم را هموار ساختهاند.
امروز، اگرچه ساختمان روابط عمومی از آسیبهای جنگ در امان نمانده است، اما رسالت آن همچنان پابرجاست. تعهد به اطلاعرسانی، پاسخگویی به مردم و پاسداری از ارزشهای منابع طبیعی، مفاهیمی نیستند که با تخریب یک ساختمان از میان بروند.
روابط عمومی سازمان منابع طبیعی، با وجود تلخی این خسارتها و داغ از دست دادن همکاران شهید خود، همچنان استوار بر عهد خویش باقی مانده است؛ زیرا خدمت به مردم و حفاظت از سرمایههای طبیعی کشور، رسالتی ماندگار و فراتر از محدودیتهای مادی است؛ رسالتی که نه جنگ میتواند آن را خاموش کند و نه ویرانی از میان ببرد.
بر ویرانههای امروز، امید فردا ساخته خواهد شد و این مجموعه با انگیزهای تازه، مسیر خدمت، همدلی و ارتباط مؤثر با مردم را با قدرت ادامه خواهد داد.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
📸 وضعیت سد کرج در آغاز تابستان ۱۴۰۵
🔹تازهترین آمارها نشان میدهد میزان پرشدگی این سد در پایان خرداد امسال به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بیانگر بهبود قابل توجه ذخایر آبی نسبت به سال گذشته است.
🔹در حالی که سد کرج سال گذشته در همین زمان تنها ۴۱ درصد پرشدگی داشت،که بیانگر بهبود قابل توجه ذخایر آبی نسبت به سال گذشته است.
🔸با این وجود همه کارشناسان این حوزه همچنان بر مدیریت مصرف منابع آبی تاکید دارند و صرفهجویی را تنها عامل کنترل منابع آبی میدانند.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃
🔹تازهترین آمارها نشان میدهد میزان پرشدگی این سد در پایان خرداد امسال به بیش از ۸۰ درصد رسیده که بیانگر بهبود قابل توجه ذخایر آبی نسبت به سال گذشته است.
🔹در حالی که سد کرج سال گذشته در همین زمان تنها ۴۱ درصد پرشدگی داشت،که بیانگر بهبود قابل توجه ذخایر آبی نسبت به سال گذشته است.
🔸با این وجود همه کارشناسان این حوزه همچنان بر مدیریت مصرف منابع آبی تاکید دارند و صرفهجویی را تنها عامل کنترل منابع آبی میدانند.
@Sabzpress
🍃🍃🍃🍃🍃