خواستم عرض کنم که خامنهای را زدن عین یک مگس روی دیوار له و کشتن، خامنهای الان بیشتر از سه ماه است در یخچال بستنی کارخانه میهن نگهداری میشود. پیروانش حتی جرأت ندارن اورا چال کنند. زمان زیادی تا پیروزی بزرگ مردم ایران بر این رژیم جنایتکار اشغالگر باقی نمانده است.
👍1
تصویر رسمی تیم ملی فوتبال نروژ برای حضور در جام جهانی فوتبال آمریکا ۲۰۲۶
حال اینکه در حال حاضر مردم دنیا در تدارک چه تابستان داغی برای خودشون هستند و ما مردم ایران در چه فکری سیر میکنیم هم به کنار، اما دقت داشته باشید ملتی به پیشینه اجداد دزد و راهزن خودشون افتخار میکنن، بعد هم ملت ما با تاریخ و پیشینه غنی که سرچشمهای تمدن دنیاست به اشغال و اسارت یک مشت تروریست اجنبی عصر حجر در اومده.
حال اینکه در حال حاضر مردم دنیا در تدارک چه تابستان داغی برای خودشون هستند و ما مردم ایران در چه فکری سیر میکنیم هم به کنار، اما دقت داشته باشید ملتی به پیشینه اجداد دزد و راهزن خودشون افتخار میکنن، بعد هم ملت ما با تاریخ و پیشینه غنی که سرچشمهای تمدن دنیاست به اشغال و اسارت یک مشت تروریست اجنبی عصر حجر در اومده.
باشتين
لنجنزار متعفن بی بی سی ملا وقتی صحبت از راستی آزمایی میکنه یعنی ببینم آخوندها چی میگن،، اونا هر چی گفتن درسته. بی بی سی ملا آینهای افکار ملاهاست در قاب تلویزیونی در لندن.
خبرنگار لجنزار متعفن خبرگزاری رسمی جمهوری تروریستی اسلامی در لندن ملا بی بی سی مردم رو مثال پدران و مادرانش گاو و گوسفند میبینه انگار که از اون دوران قبل از شورش ننگین تروریستهای چریکی و شیعه قرنها میگذره و کسی از اون دوران الان زنده نیست و هیچ کسی اسنادی از اونزمان نداره که با مشت بکوبه توی دهان این جاعلین تاریخ. این دروغگویان تروریست ژورنال مزدبگیر اجنبی.
آنچنان دروغ میگویند که مرغ پخته هم بخنده میاد در اینروزها،،، اونروزهای ایران رو که میخواست میزبان جام جهانی فوتبال و المپیک بشه رو با امروزی مقایسه میکنه که ایران در بهترین نقطهای ارز آوری از ثروت خودش است با تکنولوژی و فناوری حال روز دنیا،،، امروز رو با زمانی مقایسه میکنه که ایران میزبان جام ملتهای آسیا بود،،، اما الان میزبان تمام تروریستهای دنیاست. اما به گفتهای این قلم به مزد آن دوران خوب نبود اما الان خوب است! چون حقوق این تروریست قلم به مزد اجارهای در خارج را ملاها در تهران پرداخت میکنن.
آنچنان دروغ میگویند که مرغ پخته هم بخنده میاد در اینروزها،،، اونروزهای ایران رو که میخواست میزبان جام جهانی فوتبال و المپیک بشه رو با امروزی مقایسه میکنه که ایران در بهترین نقطهای ارز آوری از ثروت خودش است با تکنولوژی و فناوری حال روز دنیا،،، امروز رو با زمانی مقایسه میکنه که ایران میزبان جام ملتهای آسیا بود،،، اما الان میزبان تمام تروریستهای دنیاست. اما به گفتهای این قلم به مزد آن دوران خوب نبود اما الان خوب است! چون حقوق این تروریست قلم به مزد اجارهای در خارج را ملاها در تهران پرداخت میکنن.
محمد جمالیان، عضو کمیسیون بهداشت مجلس تویلهای شورای تروریستهای اسلامی گفته: در استانی که قبلا برنج میکاشتند امروز به کاشت خشخاش روی آوردند.
باشتين
مایکل شرمر میگوید انسان طی دههزار سال گذشته حدود ۲۵۰۰ خدا ساخته. بسیاری از این خدایان خیالی، کینهتوز و زورگو بودهاند. اما من فکر میکنم خدایی که پیروانش، اسیر دستبسته را به دار میکشند و احساس قدرت میکنند، از همه خدایان تاریخ، حقیرتر و در واقع "اصغر"…
امروز زادروز بزرگمردیست که در تاریخ ایران نام او همچون آرش کمانگیر در تز زمان خواهد درخشید نام مجیدرضا رهنورد در تاریخ ایران برای همیشه مانند ستارهای خاموش نشدنی خواهد درخشید. مجید رضا الگوی تمام جوانان آزادهای ایرانیست.
حکومت تروریستها برای تمسخر مجیدرضا آمدند قبل از اعدام با چشمان بسته از او مصاحبه گرفتند
پرسیدند تو وصیت نامه چی نوشتی؟
جوابش شد ملکه ذهن یک ایران.
باریکهای از نور که جهت درست را برای همیشه نشان داد.
تمسخر که نشد هیچ بلکه کل نظام و باورهایش را تحقیر کرد.
مجیدرضا رفت اما یاد و خاطرهای شجاعت و دلیری او در خاطر هر ایرانی آزاده تا ابد خواهد ماند.
https://xn--r1a.website/bashtin/26122
حکومت تروریستها برای تمسخر مجیدرضا آمدند قبل از اعدام با چشمان بسته از او مصاحبه گرفتند
پرسیدند تو وصیت نامه چی نوشتی؟
جوابش شد ملکه ذهن یک ایران.
باریکهای از نور که جهت درست را برای همیشه نشان داد.
تمسخر که نشد هیچ بلکه کل نظام و باورهایش را تحقیر کرد.
مجیدرضا رفت اما یاد و خاطرهای شجاعت و دلیری او در خاطر هر ایرانی آزاده تا ابد خواهد ماند.
https://xn--r1a.website/bashtin/26122
Telegram
باشتين
مجیدرضا رهنورد، آبان ۱۴۰۱:
دوست ندارم گریه کنند سر مزار. قرآن نخوانند. نماز نخوانند. شادی کنند. آهنگ شاد پخش کنند
@hafezeye_tarikhi
دوست ندارم گریه کنند سر مزار. قرآن نخوانند. نماز نخوانند. شادی کنند. آهنگ شاد پخش کنند
@hafezeye_tarikhi
باشتين
آیا فکر میکردید روزی برسه که جمهوری تروریستهای اسلامی در سالگرد رحلت امام تروریستهای شیعه از لوس آنجلس خواننده میاره تا بسیجیهای طرفدار نظام را در کوی و برزن برقصاند؟؟ خب من به شما میگم این تروریستها در روزهای آینده برای اینکه چند صباحی بیشتر بمونن زن و…
سال قبل داشتن برای سالگرد گور به گور شدن خمینی اینطوری عزاداری میکردن اما امسال هرشب صیغه کنون دخترانشون بود و خواننده از لوس انجلس اوردن که وسط خیابون بزنن و برقصن((: آخوند میخواد پوست اندازی کنه اما خب حرومزادگیشو نمیتونه پنهان کنه.
🤮1
نخبه برای شما همینه دیگه((: ی خواننده که هیچکس نمیشناستش، و سالهاست که به ایران رفت و آمد داره و فقط مجوز فعالیت کنارتون رو نداشت، و ی مدل که از وقتی از ایران خارج شده فقط داشته از خودش عکس میذاشته تو اینستاگرام! اما خب اینا برا شما نخبه هستند،، جمهوری تروریستی اسلامی همینه، حکومتی تروریستی که ی خواننده و مانکن اگر اینهارو ادم حساب کنه، براشون میشه نخبه!!
باشتين
محمد جمالیان، عضو کمیسیون بهداشت مجلس تویلهای شورای تروریستهای اسلامی گفته: در استانی که قبلا برنج میکاشتند امروز به کاشت خشخاش روی آوردند.
نخبههاتون دارن میان که تو کشت خشخاش بهتون کمک کنن پدرسگا،، اخه بدون خواننده لوس آنجلسی و مدل اینستاگرامی که نمیتونید خشخاش کشت کنید و بفروشید اخه به بازاریابی هم نیاز دارید بلاخره،،،
باشتين
نخبه برای شما همینه دیگه((: ی خواننده که هیچکس نمیشناستش، و سالهاست که به ایران رفت و آمد داره و فقط مجوز فعالیت کنارتون رو نداشت، و ی مدل که از وقتی از ایران خارج شده فقط داشته از خودش عکس میذاشته تو اینستاگرام! اما خب اینا برا شما نخبه هستند،، جمهوری تروریستی…
اینها همون نخبههای جمهوری تروریستی اسلامی هستش که قبلا میخواست به جرم فعالیتهاشون اعدامشون کنه اما الان چون به درد نظام میخورن، میتونن برای تروریستهای اسلامی فعالیت تبلیغاتی کنن.
🤮2
جوانان ایرانی بیکار هستند اما خوب زندگی میکنند!
اره پدرسگ تروریست.
این بیشرفها فکر میکنن جوانان ایران همونان که تو کافههای خیابون سنایی و فرشته تهران ول میچرخن و از پول و امتیاز رانت پدری زندگی متمولی دارن و هیچ فرقی براشون نداره که چه اتفاقی افتاده یا داره میافته ورنه چارتا خیابون اونطرفتر رو اگر ببین اوضاع رو اینطوری وارونه نمیبینن. البته که وقتی هنرمند حکومتی باشی بایدم اینطوری هر چیز رو وارونه جلوه بدی.
اره پدرسگ تروریست.
این بیشرفها فکر میکنن جوانان ایران همونان که تو کافههای خیابون سنایی و فرشته تهران ول میچرخن و از پول و امتیاز رانت پدری زندگی متمولی دارن و هیچ فرقی براشون نداره که چه اتفاقی افتاده یا داره میافته ورنه چارتا خیابون اونطرفتر رو اگر ببین اوضاع رو اینطوری وارونه نمیبینن. البته که وقتی هنرمند حکومتی باشی بایدم اینطوری هر چیز رو وارونه جلوه بدی.
🤮2
نخبه مملکت رو اعدام میکنن نفر اول کنکور و دانشجوی نخبهای مملکت رو اعدام میکنن بعد به چارتا بلاگر شاغل دبی و ترکیه که برگشتن به دامن سپاه میگن نخبه! این است حکومت تروریستها.
👍2
دریاچه ارومیه رو آب گرفته، زایندهرود دوباره جریان پیدا کرده، فلامینگوها دوباره به دریاچه هامون برگشتن، مریوان رکورد سی سال گذشته باران رو شکسته، مملکت رو برکت برداشته،، تازه این فقط بخاطر اینه خامنهای بدرک واصل شده،، شما ببین جمهوری اسلامی رو نابود کنیم و ایران رو از دست این تروریستهای اجنبی آزاد کنیم چی میشه،،،
👍1