🔥موضوع بسیار مهم و قابل توجه کارفرمایان : پیام یکی از همکاران
در زندگی و کسب و کار ، مواظب وضعیتهایی که باید یک جواب بلی / خیر بدهی و از بعدش همه چیز متفاوت میشه ، باشید !
یک سورس کد خیلی خیلی بزرگ را برای جایی چند سال حفظ کردیم، روی Production بود و لحظه ای حواسمان بهش بود - ییهو طرف خر برش داشت ، آمد گفت بدهید دست خودم ببینم چیکارش می تونم بکنم - دادیم به خودش رفت و 2 روز بعد آمد گفت همه چیز را تمیز در آورده اید ، خودم دیگر میتوانم ! - گفتیم مطمئنی ؟. قرار نیست وقتی آتش نشانی چند روز زنگ نداشته ، درش را ببندیم ، مطمئنی خودت می تونی ؟ - الان باید یک بله / خیر سفت بگیها - بعدش دیگه دکمه گه خوردم نداره ها ! - گفت نه نه ، مشخصه ، خدافظ !
2 روز بعدش برگشت که من یک سلسله سوال دارم ، گیر کردم - گفتم خوب ما بودیم که سوالات را پاسخ بدیم ، قرار نبود بیل بزنیم که - خودت گفتی دیگه لازم نیست - حالا خودت برو هر خاکی دوست داری بریز سرت !
گفت اضطراب گرفتم ، مشکلات Production باید سریع حل بشه، فکر اینجاش را نکرده بودم !
وقتی با 60 سال سن، فکر نکرده جواب میدی و حواست به این YES/NO نیست ، به خاک و خون کشیده میشی - حالا دیگه نه ما وقت داریم ، نه حالش را داریم، نه دوست داریم دیگه نگاهش کنیم ، انگار اصلا مغزم از کل چیزایی که براش نگه داشته بودم ییهو خالی شد تا گفت NO - فکر کنم تا یکی دو ماه اول 2026 خودکشی کنه بره پی کارش
ضمننا ، وقتی یک متخصص حواسش بهتون هست ، قرار نیست کیسه سیمان براتون جابجا کنه، برای همین حواسش که بهتون هست باید پول بدهید - گاهی وقتی می بیند آرام و راحت نشسته، زورتون نیاره، بعدش اینطوری بفاک خواهید رفت
مواظب YES/NO های بزرگ باشید
"ali kolahdoozan"
@SenfProgrammer
❤️ صنف مجازی برنامه نویسان
در زندگی و کسب و کار ، مواظب وضعیتهایی که باید یک جواب بلی / خیر بدهی و از بعدش همه چیز متفاوت میشه ، باشید !
یک سورس کد خیلی خیلی بزرگ را برای جایی چند سال حفظ کردیم، روی Production بود و لحظه ای حواسمان بهش بود - ییهو طرف خر برش داشت ، آمد گفت بدهید دست خودم ببینم چیکارش می تونم بکنم - دادیم به خودش رفت و 2 روز بعد آمد گفت همه چیز را تمیز در آورده اید ، خودم دیگر میتوانم ! - گفتیم مطمئنی ؟. قرار نیست وقتی آتش نشانی چند روز زنگ نداشته ، درش را ببندیم ، مطمئنی خودت می تونی ؟ - الان باید یک بله / خیر سفت بگیها - بعدش دیگه دکمه گه خوردم نداره ها ! - گفت نه نه ، مشخصه ، خدافظ !
2 روز بعدش برگشت که من یک سلسله سوال دارم ، گیر کردم - گفتم خوب ما بودیم که سوالات را پاسخ بدیم ، قرار نبود بیل بزنیم که - خودت گفتی دیگه لازم نیست - حالا خودت برو هر خاکی دوست داری بریز سرت !
گفت اضطراب گرفتم ، مشکلات Production باید سریع حل بشه، فکر اینجاش را نکرده بودم !
وقتی با 60 سال سن، فکر نکرده جواب میدی و حواست به این YES/NO نیست ، به خاک و خون کشیده میشی - حالا دیگه نه ما وقت داریم ، نه حالش را داریم، نه دوست داریم دیگه نگاهش کنیم ، انگار اصلا مغزم از کل چیزایی که براش نگه داشته بودم ییهو خالی شد تا گفت NO - فکر کنم تا یکی دو ماه اول 2026 خودکشی کنه بره پی کارش
ضمننا ، وقتی یک متخصص حواسش بهتون هست ، قرار نیست کیسه سیمان براتون جابجا کنه، برای همین حواسش که بهتون هست باید پول بدهید - گاهی وقتی می بیند آرام و راحت نشسته، زورتون نیاره، بعدش اینطوری بفاک خواهید رفت
مواظب YES/NO های بزرگ باشید
"ali kolahdoozan"
@SenfProgrammer
❤️ صنف مجازی برنامه نویسان
👍32❤4👏1
یا این نت کوفتی رو درست وصل کنید 🛠️ یا برای همیشه قطعش کنید 🚫، کارفرما نمیتونه با خیال راحت پروژه بگیره 📉 و نیرو استخدام کنه 👷. باید تکلیف کارفرما 🏢 و برنامه نویس 💻 و مشتری 🤝 روشن بشه ✅ یا بره دنبال شغل دیگه یا کشور دیگه
👍33🤬5❤2😐2👎1💔1
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مصاحبه شغلی یا
مشاوره رایگان ؟!
🔥 یه سری شرکت یاد گرفته اند که چالش هاشون رو به صورت رایگان از کارجویان می پرسند. واسه شما هم پیش اومده؟
@SenfProgrammer
❤️ صنف مجازی برنامه نویسان
مشاوره رایگان ؟!
🔥 یه سری شرکت یاد گرفته اند که چالش هاشون رو به صورت رایگان از کارجویان می پرسند. واسه شما هم پیش اومده؟
@SenfProgrammer
❤️ صنف مجازی برنامه نویسان
👍9😁1
آمار وضعیت بیکاری
Anonymous Poll
20%
شاغل بودم و بعد از جنگ بیکار شده ام
44%
همچنان شاغل بوده و هستم
10%
شاغل نبوده و نیستم
26%
هیچکدام(مشاهده آمار)
🤔5👎1