واقعا Xaml و Xml خیلییی دوس داشتنی تر از html css هستن
یا به عبارت دیگر "عای هِیت سی اس اس"
<Niky/>
@DevTwitter
یا به عبارت دیگر "عای هِیت سی اس اس"
<Niky/>
@DevTwitter
👍1
با تیم فنی بحث میکنم که چرا میخواید ریاکت بزنید سایت رو.
میگه خب چون دولوپر فریمورکهای دیگه JS پیدا نمیشه :(
چی فرض میکنید ما رو؟؟؟ :(
<Mustafa Mirzaee/>
@DevTwitter
میگه خب چون دولوپر فریمورکهای دیگه JS پیدا نمیشه :(
چی فرض میکنید ما رو؟؟؟ :(
<Mustafa Mirzaee/>
@DevTwitter
👍1
👍1
یکی از کامندهای کاربردی که اخیراً استفاده میکنم awk هست؛ باید بگم که چیزی فراتر از یک کامند هست و در واقع یک زبان برنامهنویسی محسوب میشه، بیشتر کارهای text processing و تهیه گزارشات رو میشه با این زبان انجام داد. مثلاً میشه یک CSV رو به XML یا JSON تبدیل کرد
<Sirwan Afifi/>
@DevTwitter
<Sirwan Afifi/>
@DevTwitter
👍1
امروز یکی دوستان قدیمی گقت برنامه نویسی شروع کردم گفت ایول با یوتوب گفت نه دو میلیون و خورده پیکج محسن مدحج خریدم.
با یه موفق باشی صحنه رو ترک کردم
<iKeramat/>
@DevTwitter
با یه موفق باشی صحنه رو ترک کردم
<iKeramat/>
@DevTwitter
👍1
جان ماتزه ( مدیر و برنامه نویس پارلر) بدلیل تهدیدات جانی به خود و خانوادش ٫ محل زندگیش و ترک کرده و ناپدید شده
از قول وکیل پارلر
<Lnaaaz/>
@DevTwitter
از قول وکیل پارلر
<Lnaaaz/>
@DevTwitter
👍1
👍1
من: خب مسافرته، یه کم به ذهنمون استراحت بدیم.
من به من، ۵ دقیقه بعد: بذار پس قبلش احراز هویت اسپرینگ رو به انگولار وصل کنم.
<Prime/>
@DevTwitter
من به من، ۵ دقیقه بعد: بذار پس قبلش احراز هویت اسپرینگ رو به انگولار وصل کنم.
<Prime/>
@DevTwitter
👍1
یعنی این مدتی که درگیر مصاحبه بودم، جز بردگی برنامهنویس و جاکشی کارفرما چیزی ندیدم. بعد حالا طلبکار هم هستن که چرا نیروی کار برنامهنویس کمه.
از اون بدتر ابلهانهترین شیوهها و سوالات توی مصاحبهها بود. یعنی واقعا بعضی جاها برام سوام میشد که اصلا این تاحالا 1 خط کد زده؟
<راس/>
@DevTwitter
از اون بدتر ابلهانهترین شیوهها و سوالات توی مصاحبهها بود. یعنی واقعا بعضی جاها برام سوام میشد که اصلا این تاحالا 1 خط کد زده؟
<راس/>
@DevTwitter
👍1
برای من که برنامه نویسی رو با C# شروع کردم JS مثل آزادی بود تا کمتر به حاشیه بپردازم و سریع ایدمو امتحان کنم، وقتی TS اومد هیچ وقت باهاش ارتباط برقرار نکردم چون دوست نداشتم دوباره به دنیای type checking برگردم با اینکه به مزایایش اذعان دارم
<Mohammad Assar/>
@DevTwitter
<Mohammad Assar/>
@DevTwitter
👍1
از خوبی های برنامه نویسی اینه که زارت و زورت واسه خودت ابزار درست میکنی .
به به ، به به
<aminmirzapour/>
@DevTwitter
به به ، به به
<aminmirzapour/>
@DevTwitter
👍1
یه بار داشتم با یه کدی کار میکردم که Developer اسم فیلدش رو تو دیتابیس گذاشته بود isInactive
کلی بهش خندیدم که این چه اسمیه، میذاشت isActive و اگه صفر میشد InActive میشد دیگه
بعد خودم چند روز پیش اسم فیلد رو گذاشتم isUnSold
<Mahboubeh/>
@DevTwitter
کلی بهش خندیدم که این چه اسمیه، میذاشت isActive و اگه صفر میشد InActive میشد دیگه
بعد خودم چند روز پیش اسم فیلد رو گذاشتم isUnSold
<Mahboubeh/>
@DevTwitter
👍1
تویی ک اع برنامه نویسی ی چیزی فقد شنیدی و از اولش فکر درآمد و پولشی،
لطفا سمت ی حرفه دیگه برو
همین فردا شمایید بخاطر ی مبلغ کوچیک ارزش کار بقیه رو پایین میارید
<عارفم/>
@DevTwitter
لطفا سمت ی حرفه دیگه برو
همین فردا شمایید بخاطر ی مبلغ کوچیک ارزش کار بقیه رو پایین میارید
<عارفم/>
@DevTwitter
👍1
👍1
تلگرام دسکتاپ رو نصب کردم روی ubuntu واقعا ناراحتم برای افرادی که تلگرام macOS رو نمیتونن نصب کنن. از این یکی از لذت های دنیا محروم شدین متاسفانه
<amir abbas/>
@DevTwitter
<amir abbas/>
@DevTwitter
👍1
با اینکه با خیلی از زبان های برنامه نویسی کار کردم اما لذت توسعه با Go کلا یه چیز دیگهست.
- و وی همچنان با PHP و Nodejs اسیر شده
<برنامه نویس سرگردان/>
@DevTwitter
- و وی همچنان با PHP و Nodejs اسیر شده
<برنامه نویس سرگردان/>
@DevTwitter
👍1
امشب برای همیشه با ویندوز خداحافظی کردم،
چون فهمیدم لینوکس از کرنل 5.4 به بعد واقعا دنیای توزیع های لینوکس رو تغییر داده و ویندوز هیچ برتری ای نسبت به لینوکس نداره...
<متغیر نامفهوم/>
@DevTwitter
چون فهمیدم لینوکس از کرنل 5.4 به بعد واقعا دنیای توزیع های لینوکس رو تغییر داده و ویندوز هیچ برتری ای نسبت به لینوکس نداره...
<متغیر نامفهوم/>
@DevTwitter
👍1
من جدیدا هر کی از دوستان و همکارای قدیمی رو میبینم اسنپ کار میکنه :)))
اسنپ این همه دولوپر رو چیکار میکنه دقیقا؟ :))
<saeedovich/>
@DevTwitter
اسنپ این همه دولوپر رو چیکار میکنه دقیقا؟ :))
<saeedovich/>
@DevTwitter
👍1