🔴 نیروهایی که در گمنامی، خود را به مردم میرسانند تا با آموزش هایشان نگذارند مردم مبتلا به کوروناویروس شوند.
▪️ اینجا تلاش مراقبین سلامت پایگاه بهداشت شهری شهید بهشتی رودان در استان هرمزگان برای آموزش چهره به چهره مردم برای پیشگیری از کوروناویروس
#همه_خادمیم
#همکارم_خداقوت
#کورونا_را_شکست_میدهیم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
▪️ اینجا تلاش مراقبین سلامت پایگاه بهداشت شهری شهید بهشتی رودان در استان هرمزگان برای آموزش چهره به چهره مردم برای پیشگیری از کوروناویروس
#همه_خادمیم
#همکارم_خداقوت
#کورونا_را_شکست_میدهیم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 افزایش 40% حقوق پایه کارکنان قرارداد کارمعین (تبصره 3 ماده 2) وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (بخشنامه شماره 1623/100 مورخ 10/12/1398 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)
رییس/ سرپرست محترم دانشگاهها/ دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
با سلام
پیرو بخشنامه شماره 309/100 مورخ 11/3/1398، به استناد ماده 62 و تبصره 1 ماده 32 آییننامه اداری و استخدامی کارکنان غیرهیأت علمی و با توجه به تبصره 1 ماده 2 دستورالعمل کارکنان قرارداد کار معین (تبصره 3 ماده 2) مصوب هیأت امناء، در راستای اجرای بخشنامه شماره 696488 مورخ 30/11/1398 معاون محترم رییسجمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق پایه کارکنان قرارداد کار معین (تبصره 3 ماده 2)، به میزان 40% (چهل درصد) از تاریخ 1/12/1398 افزایش مییابد.
اجرای این بخشنامه منوط به عدم ایجاد هر گونه بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیصداده شده و با تأکید بر صرفهجویی در هزینهها میباشد.
دکتر سعید نمکی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
رییس/ سرپرست محترم دانشگاهها/ دانشکدههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
با سلام
پیرو بخشنامه شماره 309/100 مورخ 11/3/1398، به استناد ماده 62 و تبصره 1 ماده 32 آییننامه اداری و استخدامی کارکنان غیرهیأت علمی و با توجه به تبصره 1 ماده 2 دستورالعمل کارکنان قرارداد کار معین (تبصره 3 ماده 2) مصوب هیأت امناء، در راستای اجرای بخشنامه شماره 696488 مورخ 30/11/1398 معاون محترم رییسجمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق پایه کارکنان قرارداد کار معین (تبصره 3 ماده 2)، به میزان 40% (چهل درصد) از تاریخ 1/12/1398 افزایش مییابد.
اجرای این بخشنامه منوط به عدم ایجاد هر گونه بار مالی مازاد بر اعتبارات مصوب و تخصیصداده شده و با تأکید بر صرفهجویی در هزینهها میباشد.
دکتر سعید نمکی- وزیر بهداشت، درمان و آموزش
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
#خبرفوری
تا اطلاع ثانوی ملاقات با بیماران در کلیه بیمارستان ها ممنوع شد.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
تا اطلاع ثانوی ملاقات با بیماران در کلیه بیمارستان ها ممنوع شد.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
❌اکونومیست: در بهداشت عمومی، صداقت ارزش بالاتری از امید دارد
مجله اکونومیست در شماره اخیر خود بطور مفصل به ویروس کرونا پرداخته و در سرمقاله خود، با ذکر این نکته مهم که "در بهداشت عمومی، صداقت ارزش بالاتری از امید دارد" نوشته است: تجربه چین درباره كرونا نشان میدهد:
۸۰ % موارد ابتلا جدی نیست
۱۵ % نیاز به درمان در بیمارستان دارند
۵ % به درمان جدی در بخش مراقبتهای ویژه نیاز پیدا میکنند
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
مجله اکونومیست در شماره اخیر خود بطور مفصل به ویروس کرونا پرداخته و در سرمقاله خود، با ذکر این نکته مهم که "در بهداشت عمومی، صداقت ارزش بالاتری از امید دارد" نوشته است: تجربه چین درباره كرونا نشان میدهد:
۸۰ % موارد ابتلا جدی نیست
۱۵ % نیاز به درمان در بیمارستان دارند
۵ % به درمان جدی در بخش مراقبتهای ویژه نیاز پیدا میکنند
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔺دستور روحانی برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل
🔹در اجرای دستور رییس جمهور برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا، دستور تخصیص مبلغ دو هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) به وزارت بهداشت توسط دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه صادر شد.
+ امیدوارم در این توجهات، نیروهای شرکتی و قراردادی هم فراموش نشوند.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔹در اجرای دستور رییس جمهور برای جبران خدمات کادر درمانی، پرستاران و پرسنل حوزه سلامت در مبارزه با کرونا، دستور تخصیص مبلغ دو هزار میلیارد ریال (۲۰۰ میلیارد تومان) به وزارت بهداشت توسط دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه صادر شد.
+ امیدوارم در این توجهات، نیروهای شرکتی و قراردادی هم فراموش نشوند.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 با توجه به مشکلات پیش آمده از ساعت ۱۰ شب نهم اسفند ماه در ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی، مهلت ثبت نام و ویرایش کارشناسی ارشد ۹۹ از ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اسفند لغایت ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ اسفند تمدید گردید.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 لنز دوربین ها و رسانه ها فقط درمان را میبیند/ گمنامی ادامه دارد...
▪️در این اپیدمی، چند روزی است مردم نگران رعایت بهداشت نانوایی ها هستند. کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه خرم آبادی همچون دیگر همکارانشان در سراسر کشور تک تک نانوایی ها را می روند و ضمن نظارت دقیق بر بهداشت نانوایی ها، توصیه های بهداشتی حیاتی را اجرایی میکنند.
#همه_خادمیم
#کورونا_را_شکست_میدهیم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
▪️در این اپیدمی، چند روزی است مردم نگران رعایت بهداشت نانوایی ها هستند. کارشناسان بهداشت محیط و تغذیه خرم آبادی همچون دیگر همکارانشان در سراسر کشور تک تک نانوایی ها را می روند و ضمن نظارت دقیق بر بهداشت نانوایی ها، توصیه های بهداشتی حیاتی را اجرایی میکنند.
#همه_خادمیم
#کورونا_را_شکست_میدهیم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 اقدام جالب یک جوان در سنندج
🔹 مبین احمدپور یک هفته است از رشته بهداشت فارغ التحصیل شده . او ساکن سنندج است. چند روزی است با هزینه خود تعداد کثیری بروشور و لوازم بهداشتی تهیه کرده و اصناف و گروههای مردمی را ملاقات میکند و آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا را به مردم میدهد.
#همه_خادمیم
#کورونا_را_شکست_میدهیم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔹 مبین احمدپور یک هفته است از رشته بهداشت فارغ التحصیل شده . او ساکن سنندج است. چند روزی است با هزینه خود تعداد کثیری بروشور و لوازم بهداشتی تهیه کرده و اصناف و گروههای مردمی را ملاقات میکند و آموزش های لازم برای پیشگیری از ابتلا را به مردم میدهد.
#همه_خادمیم
#کورونا_را_شکست_میدهیم
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 شایعه و دامن زدن به اخبار مجازی از کورونا خطرناک تر است.
✅ این روزها فقط به رعایت اصول بهداشتی دقت کنیم.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
✅ این روزها فقط به رعایت اصول بهداشتی دقت کنیم.
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
🔴 مسئولین این مملکت تازه به این اعتراف رسیده اند که ای کاش مدارس مربی بهداشت کافی داشت...
آقای مسئول اعتراف کن اندازه کافی مربی بهداشت نداریم!!!!
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
آقای مسئول اعتراف کن اندازه کافی مربی بهداشت نداریم!!!!
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 استوری که توسط نیروهای بهداشتی دست به دست میشود✌️
بهداشت همه چیز نیست ولی همه چیز بدون بهداشت هیچ است...
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
بهداشت همه چیز نیست ولی همه چیز بدون بهداشت هیچ است...
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا
آیا مبتلا به کرونا هستم ؟
کاربر گرامی با توجه به اینکه مراجعه ی غیر ضروری به مراکز درمانی خود میتواند باعث گسترش ابتلا به بیماری های واگیردار از جمله کرونا شود، این پرسشنامه به منظور راهنمایی شهروندان از طرف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تردد های غیر ضروری تهیه شده است .
لطفا جهت فهمیدن اینکه به کرونا مبتلا هستید یا نه و یا اینکه لزومی برای مراجعه به بیمارستان وجود دارد یا خیر ؟این پرسشنامه را به طور کامل تکمیل کنید
ادرس اینترنتی سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا
https://coronaisfahan.ir/
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
آیا مبتلا به کرونا هستم ؟
کاربر گرامی با توجه به اینکه مراجعه ی غیر ضروری به مراکز درمانی خود میتواند باعث گسترش ابتلا به بیماری های واگیردار از جمله کرونا شود، این پرسشنامه به منظور راهنمایی شهروندان از طرف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و تردد های غیر ضروری تهیه شده است .
لطفا جهت فهمیدن اینکه به کرونا مبتلا هستید یا نه و یا اینکه لزومی برای مراجعه به بیمارستان وجود دارد یا خیر ؟این پرسشنامه را به طور کامل تکمیل کنید
ادرس اینترنتی سامانه خودارزیابی ابتلا به کرونا
https://coronaisfahan.ir/
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 دکتر علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:
🔹 ما در سبزوار 31 بیمار سندرم حاد تنفسی بستری داشتیم که از این تعداد 13 بیمار مشکوک به کورونا در سبزوار بستری هستند. از این 13 فرد نمونه گرفته شده است و منتظر جواب آزمایش از وزارت بهداشت هستیم.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔹 ما در سبزوار 31 بیمار سندرم حاد تنفسی بستری داشتیم که از این تعداد 13 بیمار مشکوک به کورونا در سبزوار بستری هستند. از این 13 فرد نمونه گرفته شده است و منتظر جواب آزمایش از وزارت بهداشت هستیم.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
#فوری
🔴 نامه گلایهآمیز و انتقادی وزیر بهداشت به حسن روحانی رییس جمهور / پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمیدانم در کجا انباشته شده؟
🔹همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانهروز در بازارهای مختلف و درنقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف میخرند. این شبکه فرصتطلب بیانصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین میایستد و به راحتی اعلام میکند که دویست میلیون ماسک را میتواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟
✅ در نامه گلایه آمیز وزیر بهداشت خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی آمده است: به استحضار میرسد با پیشبینی اینجانب از احتمال ورود ویروس کرونای جدید به کشور طی نامهای به گمرکات کشور اعلام نمودم صادرات و خروج #ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکارانم را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند.
✅ متاسفانه علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد. پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمیدانم در کجا انباشته شده، همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانهروز در بازارهای مختلف و درنقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف میخرند.
✅ سوال بنده این است که آیا در شرایطی که همکاران جان بر کف اینجانب در سختترین شرایط ممکن روز و شب در بخشهای آلوده پروانهوار گرد مردم میگردند و خواب و آرامش و سلامتی را قربانی سلامت و راحتی مردم میکنند، در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطرست، این شبکه فرصتطلب بیانصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین میایستد و به راحتی اعلام میکند که دویست میلیون ماسک را میتواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟
✅ آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری و یا قاچاق به دیگر کشورها تلنبار کنند؟ اینجانب تردید ندارم اگر عزم دستگاههای کشور بر حل مشکلی به این سادگی باشد نباید اینقدر شرمسار مردم و همکارانمان در سراسر کشور باشیم.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA
🔴 نامه گلایهآمیز و انتقادی وزیر بهداشت به حسن روحانی رییس جمهور / پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمیدانم در کجا انباشته شده؟
🔹همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانهروز در بازارهای مختلف و درنقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف میخرند. این شبکه فرصتطلب بیانصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین میایستد و به راحتی اعلام میکند که دویست میلیون ماسک را میتواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟
✅ در نامه گلایه آمیز وزیر بهداشت خطاب به رئیس شورای عالی امنیت ملی آمده است: به استحضار میرسد با پیشبینی اینجانب از احتمال ورود ویروس کرونای جدید به کشور طی نامهای به گمرکات کشور اعلام نمودم صادرات و خروج #ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکارانم را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند.
✅ متاسفانه علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد. پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمیدانم در کجا انباشته شده، همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانهروز در بازارهای مختلف و درنقش واسطه و دلال از قاچاقچیان با قیمت گزاف میخرند.
✅ سوال بنده این است که آیا در شرایطی که همکاران جان بر کف اینجانب در سختترین شرایط ممکن روز و شب در بخشهای آلوده پروانهوار گرد مردم میگردند و خواب و آرامش و سلامتی را قربانی سلامت و راحتی مردم میکنند، در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطرست، این شبکه فرصتطلب بیانصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین میایستد و به راحتی اعلام میکند که دویست میلیون ماسک را میتواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟
✅ آیا رواست گروهی دل به دریای آلودگی جهت رهایی مردم بزنند و گروهی لباس و ماسک اینان و بیمارانشان را در انبارها برای سودجویی صد برابری و یا قاچاق به دیگر کشورها تلنبار کنند؟ اینجانب تردید ندارم اگر عزم دستگاههای کشور بر حل مشکلی به این سادگی باشد نباید اینقدر شرمسار مردم و همکارانمان در سراسر کشور باشیم.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
http://xn--r1a.website/joinchat/AAAAADueqVk6yqsvyyoErA